Інтелектуально-правова гра «Корупція чи ні?» для учнів 10 класу
Що вважається корупцією, а що – ні?
Як правильно застосувати свої знання у різноманітних життєвих ситуаціях?
24 листопада для учнів 10 класу учителька історії Оксана Зінченко провела інтелектуально-правову гру «Корупція чи ні?». Ця авторська гра була створена у 2020 році в рамках шкільного проєкту «ШТУКа», що реалізувався за програмою «Педагогіка партнерства: практики доброчесності».
Під час гри, вивчаючи антикорупційну мову, десятикласники пригадали, що таке вимагання, відкат, прозорість, офшорна зона, кронізм… Практикувалися на викритті корупції. Пояснювали своє ставлення до певного суспільного явища та надавали грунтовне роз’яснення: це корупція чи ні.
Діти зрозуміли, що ця проблема має давнє історичне коріння та усвідомили, що ми можемо щодня стикатися з проявами цього соціального зла.
Тож ми маємо навчатися уникати корупційних явищ, позбавлятися їх та всіляко протидіяти їм.