
27 березня в закладі відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Підтримка учнів/учениць в освітньому процесі: менше навчати – більше вивчати».

Вчительки, виконуючи вправу «Швидкий обмін досвідом», поділилися ідеями щодо підтримки дітей в освітньому процесі, визначення їх психоемоційного стану.

Працюючи в групах, влаштували мозковий штурм і обговорили нагальні питання: «Чому дитина не вмотивована до навчання», «Як мотивувати учнів/учениць до навчання?», «Як не стати вчителем-демотиватором?», «Як вчителю менше говорити і більше навчати?», «Як зацікавити дитину уроком?».

А на завершення провели рефлексію і зʼясували, який досвід, знання, враження принесла ця зустріч у колі колег.