У 2020/2021 навчальному році здійснювався аналіз навчальних досягнень учнів за підсумками І, ІІ семестру, року; вивчався рівень навчальних досягнень учнів з предметів інваріантної складової навчального плану через проведення діагностичних контрольних робіт; вивчалися питання формування математичних компетентностей учнів 2-4 класів; формування громадянської компетентності учнів 9-10-х класів та реалізації наскрізної змістової лінії «громадянська відповідальність».
Моніторинг навчальних досягнень учнів за підсумками навчальних років за 3-річний термін
Моніторинг навчальних досягнень з української мова і читання, математики у 4-х класах; англійської мови у 7-В, 9-х класах; алгебри у 7-А, Б, 9-х класах; української мови у 9-х класах. Результати узагальнені наказом від 28.05.2021 року № 63.
Порівняльні результати навчальних досягнень відображені в поданих нижче діаграмах.
Математика
Коефіцієнт результативності зріс у порівнянні з результатами І семестру на 0,08 %, коефіцієнт якості знань підвищився на 0,03%.
Коефіцієнт результативності знизився у порівнянні з результатами І семестру на 0,03 %, коефіцієнт якості знань – на 0,07%.
Коефіцієнт результативності зріс у порівнянні з результатами І семестру на 0,19 %, коефіцієнт якості знань підвищився на 0,22%.
Коефіцієнт результативності зріс у порівнянні з результатами І семестру на 0,26 %, коефіцієнт якості знань підвищився на 0,35%.
Коефіцієнт результативності зріс у порівнянні з результатами І семестру на 0,19 %, коефіцієнт якості знань підвищився на 0,28%.
Українська мова
Коефіцієнт результативності знизився у порівнянні з результатами І семестру на 0,09 %, коефіцієнт якості знань – на 0,14%.
Англійська мова