У 2023/2024 навчальному році наші першокласники розпочали навчання за унікальною системою навчання молодших школярів, яку розробила й активно впроваджує доктор педагогічних наук, завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України – Анжеліка Цимбалару «Світ чекає крилатих».
Ця освітня програма несе ґрунтовні знання, мотивує дітей, батьків і вчителів до всебічного розвитку, розширює світогляд, допомагає отримувати задоволення від навчання. Головна ідея програми – інтеграція предметів, що дає змогу розглядати одне поняття або явище з різних сторін.
Відмінності освітньої програми «Світ чекає крилатих»:
- зменшено навчальне навантаження за рахунок інтеграції предметів: українська мова, англійська мова, математика, всесвіт, арт – технології, фізична культура;
- завдання з усіх предметів розміщені в одному журналі, який має кожна дитина . Навчальний матеріал кожного тижня вивчається за певною тематикою. Унікальність цього журналу полягає в тому, що він поєднує функції підручника і робочого зошита. Діти в журналі виконують цікаві завдання: читають, пишуть, розфарбовують, виконують цікаві завдання;
- кожна дитина має індивідуальну скриньку (бокс) з набором різних дидактичних засобів для освоєння письма, лічби, геометричних фігурі т. д.;
- найвища оцінка діяльності учнів є вміння, навчаючись самому, навчати інших. Юні школярики навчають казкових лаксиків тим знанням, які самі отримали на заняттях;
- цікава, нетрадиційна, інтегрована з мультимедійним супроводом подача матеріалу.
Велику роль відіграє використання здоров’язберігаючих технологій: фізкультхвилинки, зарядки-нейробіки, хвилинки-релаксації, ігри різної інтенсивності.
Більше про освітню систему Анжеліки Цимбалару можна дізнатися на сторінці проєкту
Коментар класного керівника Оксани Червяк:
«За програмою А. Д. Цимбалару працюю із задоволенням. І дітям, і мені подобається тематичне спрямування кожного журналу з його сучасними ілюстраціями та цікавими завданнями. Ми дуже полюбляємо навчати на уроках наших головних героїв-лаксиків. Разом з ними вчимося швидко читати, правильно рахувати, охайно писати. А також виконуємо логічні завдання, які сприяють розвитку мислення, а їх розв’язання і навчання інших дарує дітям радість відкриття».