Інноваційний проєкт «Я – дослідник 2.0: початкова школа»

ba374b84-7725-45e8-916c-5f61ec1a03d0

Четвертий рік в Україні  реалізується всеукраїнський інноваційний освітній проєкт «Я дослідник». Попередні результати реалізації проєкту підтверджують доцільність та ефективність впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STЕM- підходів в заклади загальної середньої освіти, починаючи з початкової школи.

В рамках проєкту для початкової школи розроблено інноваційний проєкт «Я – дослідник 2.0: початкова школа», який реалізується у 2020-2024 роках. Перший напрям – це навчальний предмет «Я досліджую світ» другий напрям – «Сінгапурська математика».

Інноваційний проєкт «Я – дослідник 2.0» спрямовано на формування математичної компетентності, громадянської свідомості, здоров’язберігаючої життєвої позиції. Завдяки реалізації проєкту в учнів початкових класів розвиваються такі  м’які навички: комунікація, колаборація, креативність та критичне мислення. Дана методика розроблена таким чином, що її легко можуть зрозуміти як батьки вдома, так і вчителі. Зазначимо, що навчально-методичний контент складається з друкованих та електронних  матеріалів: посібники, робочі зошити, дидактичні картки, аудіо та відео матеріали, STEM- проєкти практичного спрямування, завдання навчального та експериментально-дослідницького характеру. Це дає можливість працювати і  в умовах дистанційного навчання.

Ініціатором проєкту виступає Видавничий дім «Освіта» за сприяння ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Інституту педагогіки НАПН України, закладів післядипломної педагогічної освіти, громадських організацій. Наукове керівництво здійснює Васильєва Дарина Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу математичної та інформатичної освіти Інституту педагогіки НАПН України.

В нашому закладі за програмою  «Сінгапурська математика» працює 4-А клас, вчитель Коробчук Галина Олексіївна.

Більше інформації можна отримати на сайті https://ja-doslidnik.com/