Формувальне оцінювання – шлях до підвищення мотивації
Навчання й оцінювання – нероздільні процеси. Оцінювання є одним із найважливіших елементів освітнього процесу. Від правильної організації оцінювання залежить підвищення мотивації . Формувальне оцінювання – це цілеспрямований безперервний процес спостереження за навчанням учнів, під час якого формується культура спільного обговорення проблеми, розвиваються навички критичного і творчого мислення. Формувальне оцінювання створює атмосферу довіри, допомагає коригувати помилки, підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатний впоратися із завданнями. Враховуючи важливість питання щодо впровадження формувального оцінювання, його розгляд було винесено на засідання педагогічної ради «Формувальне оцінювання: техніки та методики використання». Педрада проходила в два етапи. Перший – 23.11.2020 року в режимі онлайн, під час якого були розглянуті теоретичні питання щодо застосування формувального оцінювання: що таке формувальне оцінювання, нормативні документи, що регламентують здійснення формувального оцінювання, завдання, шляхи реалізації, основні принципи, методи та інструменти застосування формувального оцінювання. Другий – 24.11.2020 проходив у офлайн режимі, під час якого вчителі працювали у фокус-групах, де знайомилися з основними техніками застосування формувального оцінювання: «Світлофор», «Шкала вимірювання», «Однохвилинне есе», «Вимірювання температури», «Тижневий звіт», «Сигнали рукою», «Дві зірки й побажання», «Мовні підказки», «Трихвилинна пауза», розглянули приклади оцінювального аркуша, індекс-картки навчального поступу учня, зразок Свідоцтва досягнень. Активне застосування сучасними педагогами формувального оцінювання є одним із ключових чинників якісної освіти.
Дякуємо вчителям початкових класів Мацапурі І., Коробчук К., Макогонюк С., Корень Л., Нижник Т., Червяк О., Гонтар М., Черняк Л., Тимошенко Н. за активну участь у підготовці та проведенні педагогічної ради. Дякуємо вчителям Цулун О., Агеєвій А., Стеценку В. за технічну підтримку.