«ВИНАХОДИ і ВІДКРИТТЯ» – комплексно-хвильові уроки у 6-А класі
Мене створили, бо я не існував раніше…
Про мене не знали, хоча я вже існувало…
Йдеться про ВИНАХОДИ і ВІДКРИТТЯ. Саме цю тему ми обрали цьогоріч для комплексно-хвильових уроків у 6-А класі.
На уроці історії діти обирали винахід, з яким асоціюють себе; презентували винаходи країн Давнього Сходу і ті, творцями яких вони хотіли б стати у майбутньому; аналізували гендерний склад творців нового; міркували про користь і загрозу того, що придумало людство.
За допомогою кругів Ейлера на уроці української мови діти визначали спільне і відмінне між винаходом і відкриттям, познайомилися з українцями-винахідниками, які змінили світ, розвивали навички усного переказу тексту, в якому розповідалося про відомого у всьому світі Ігоря Івановича Сікорського; відчували повагу та гордість за відомих співвітчизників.
Опановуючи тему «Загальна характеристика планет земної групи та планет гігантів», на занятті з предмету «Пізнаємо природу», учні відчули себе винахідниками космічних об’єктів. З’ясовували, яка планета Сонячної системи може бути придатна для життя. Прогнозували подальшу долю нашої Землі на той випадок, якщо ми всі не змінимо своє ставлення до довкілля та не почнемо екологічно мислити.
А на фізичній культурі наші юні спортсмени відкрили для себе захопливий світ доджболу! Діти навчалися уникати м’ячів, вдосконалювали координацію, розвивали спритність та навички командної взаємодії.
Помічниками дітей у світ незвіданого упродовж дня були наші креативні вчительки Наталія Гапон, Олена Ходос, Любов Потенко, Олена Гапоненко, Світлана Репех, ресурси інтернет … і навіть штучний інтелект! Дякуємо за долученість і творення спільного освітнього середовища.
Більше фото тут